הבלוג

מגמות בשיווק משפיענים בשנת 2022-2023

משפיענים נחשבים אותנטיים במיוחד, באופן כזה שהמלצה על ידם שווה יותר מאשר המלצה של

Published On : 2022-08-25 22:26:26

Category : על משפיענים ויוצרי תוכן

"THE MID POWER" .

הערך של המלצה או חוות דעת מבן משפחה או חבר הוא הטוב ביותר, אך שיווק על ידי משפיענים קרוב לשם מאוד.
בני דור שנות ה 2000, דור הרשתות החברתיות אולי לא אוהבים פרסום מסורתי אבל רובם בסדר גמור עם מודעות מאנשי המדיה האהובים עליהם.

משפיענים נחשבים אותנטיים במיוחד, באופן כזה שהמלצה על ידם שווה יותר מאשר המלצה של מפורסם, 
ההשפעה של מיקרו ומקרו משפיענים הולכת וגדלה והם נקראים בצדק "THE MID POWER" והם בעלי שיעור ההמרה הגבוהה ביותר כיום בשוק הפרסום לצד העובדה שהם מכווני קהל נישה.

הגודל לא קובע.

הדבר החשוב ביותר הוא לא כמות העוקבים והמעריצים של המשפיענים אלא כמה הם מסוגלים באמת  להשפיע על הקהל שלהם ולתמוך במוצר שלך.

צמיחה אדירה בהוצאות שיווק.

מבחינת נתונים שיווק משפיענים ממשיך בצמיחתנו. עוד בשנת 2021 הוצאות השיווק על קמפיינים של משפיענים צמחו ב 45% והגיעו ללמעלה מ 13.6 מיליארד דולר בשנה.
את 2022 השוק יסגור עם הוצאות של למעלה מ 15 מילארד דולר בשנה. 

ראינו השנה גם יותר מותגים משיקים מוצרים או קולקציות יחד עם משפיעני הרשת שלהם, שיתופי פעולה כאלה מראים על קשר אמיתי בין המותג ללקוח, לכן לשיתופי פעולה ארוכי טווח יש חשיבות רבה.

בנייה של קהילת משפיענים איכותית.

חשוב לבנות סביב המותג קהילת משפיענים קבועה, ככל שתדע לפתח מערכות יחסים קבועות וארוכות יותר עם המשפיענים ככה החיבור שלהם עם המותג שלך יהיה חזק יותר ועל ידי כך ההשפעה שלהם על קהל המעריצים שלהם תהיה גבוהה יותר.

על פי נתוני Launchmetrics מיקרו משפיענים אשר הם בעלי חשבונות בין 10,000-100,0000 עוקבים, 
וננו משפיענים עם פחות מ 10,000 עוקבים, הם אלו שיהוו את ערך ההשפעה במדיה (MIV) הגבוהה ביותר. 

קבל השראה מקמפיינים באתר

בוצע על ידי המשפיענים ויוצרי התוכן שלנו