הבלוג

אנחנו משפיעני אופנה

שימוש גובר בשיווק משפיענים על ידי מותגי אופנה לבניית מודעות ואמינות למותג

Published On : 2022-08-02 11:09:06

Category : משפיעני אופנה על משפיענים ויוצרי תוכן

גודל שוק המשפיענים.

גודל שוק שיווק משפיעני האופנה גדל משמעותית בשנים האחרונות, כאשר שיווק משפיענים הפך לצורת פרסום פופולרית ויעילה יותר ויותר עבור מותגי אופנה. על פי דוח של Influencer Marketing Hub, שוק שיווק משפיעני האופנה העולמי הוערך ב-8.5 מיליארד דולר בשנת 2020 וצפוי להגיע ל-15.7 מיליארד דולר עד 2024, לצמוח בקצב צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של 12.9% במהלך תקופת התחזית.

משפיעני אופנה


מותגי אופנה משתמשים בשיווק משפיעים כדי להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, TikTok ויוטיוב. למשפיענים, שהם לרוב בלוגרים פופולריים, מפורסמים או אישים ברשתות חברתיות, יש קהל עוקב גדול של מעריצים נאמנים והם מסוגלים לקדם ביעילות מוצרי אופנה ומותגים לעוקבים שלהם.


צמיחת השוק.

אחת הסיבות העיקריות לצמיחת שוק השיווק של משפיעני אופנה היא הפופולריות הגוברת של המדיה החברתית ועליית המסחר האלקטרוני. עם המספר ההולך וגובר של אנשים המשתמשים במדיה החברתית והתפשטות הקניות המקוונות, מותגי אופנה מסוגלים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בקלות וביעילות באמצעות שיווק משפיענים.

גורם נוסף התורם לצמיחת שוק שיווק משפיעני האופנה הוא השימוש הגובר בשיווק משפיענים על ידי מותגי אופנה לבניית מודעות ואמינות למותג. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים פופולריים, מותגי אופנה מסוגלים להגיע לקהל רחב יותר ולבסס את עצמם כמותגים אמינים ומוערכים בתעשיית האופנה.

בנוסף, הצמיחה של שוק השיווק של משפיעני אופנה מונעת מהשימוש הגובר בשיווק משפיענים על ידי מותגי אופנה כדי להגיע לדמוגרפיה ספציפית. לדוגמה, מותגי אופנה עשויים להשתמש בשיווק משפיעים כדי למקד לצרכנים צעירים יותר, שלעיתים קרובות מושפעים יותר ממדיה חברתית וסביר יותר לקבל החלטות רכישה על סמך המלצות של משפיענים.

בסך הכל, שוק השיווק של משפיעני אופנה צפוי להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות, כאשר יותר מותגי אופנה פונים לשיווק משפיענים כדרך להגיע לקהלי היעד שלהם וליצור מעורבות בהם ולבנות מודעות ואמינות למותג.


הקשר בין מותגי על למשפיעני אופנה.

מותגי אופנה רבים משתמשים בשיווק משפיענים כדרך להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם. חלק ממותגי האופנה שידוע כי הם משתמשים בשיווק משפיענים כוללים:

נייקי: לנייקי יש היסטוריה ארוכה של שימוש בשיווק משפיענים, שותפות עם ספורטאים פופולריים וסלבריטאים כדי לקדם את מוצריה.

אדידס: כמו נייקי, אדידס משתמשת לעתים קרובות בשיווק משפיענים כדי לקדם את מוצריה, תוך שיתוף פעולה עם ספורטאים וסלבריטאים פופולריים.

ראלף לורן: ראלף לורן השתמש בשיווק משפיענים כדי להגיע לצרכנים צעירים יותר ולקדם את מוצרי האופנה היוקרתיים שלו.

קלווין קליין: קלווין קליין השתמש בשיווק משפיענים כדי לקדם את מוצרי האופנה שלה ולבנות מודעות למותג, במיוחד בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם.

מייקל קורס: מייקל קורס השתמש בשיווק משפיעים כדי לקדם את מוצרי האופנה שלו ולבנות מודעות למותג, לעתים קרובות בשיתוף פעולה עם ידוענים פופולריים ואישי מדיה חברתית.

שאנל: שאנל השתמשה בשיווק משפיענים כדי לקדם את מוצרי האופנה היוקרתיים שלה, לעתים קרובות בשיתוף פעולה עם ידוענים פופולריים ומשפיעני אופנה.

לואי ויטון: לואי ויטון השתמש בשיווק משפיענים כדי לקדם את מוצרי האופנה היוקרתיים שלה ולבנות מודעות למותג, לעתים קרובות בשיתוף פעולה עם סלבריטאים פופולריים ומשפיעני אופנה.

אלו הן רק כמה דוגמאות למותגי אופנה שמשתמשים בשיווק משפיענים.
קנה המידה שבו מותגי אופנה משתמשים בשיווק משפיעים יכול להשתנות מאוד, בהתאם לגודל ולמשאבים של המותג, כמו גם למטרות השיווקיות ולקהל היעד שלו.

מותגי אופנה מסוימים עשויים לעבוד עם מספר קטן של משפיענים על בסיס מוגבל, בעוד שלאחרים עשויים להיות שותפויות מתמשכות עם מספר רב של משפיענים ולהקצות משאבים משמעותיים לקמפיינים שיווקיים של משפיענים.

קבל השראה מקמפיינים באתר

בוצע על ידי המשפיענים ויוצרי התוכן שלנו